מיומנה של עקרת בית נואשת... בסן פרנסיסקו


יום שלישי, 1 בפברואר 2011

מה אני, מי אני, מה אני?

אהלן,
קצת רקע על עצמי...
בת 34, נשואה באושר (ונכון לרגע זה ממש לא בעושר) לאיתמר (הידוע בכינויו איצ'וק), אמא גאה וקצת מותשת לשני ילדים מקסימים וקצת מתישים, עמית ויעל.
שיגרת החיים שלי בארץ הייתה עמוסת כל טוב, עבדתי במשרה מלאה כמנתחת מערכות מידע בבנק דיסקונט, למדתי לימודי משחק חלקיים בביה"ס למשחק של ענת ברזילי, למדתי ברימון במחלקה הווקאלית, כתבתי והלחנתי מספר שירים אותם הפיק ועיבד דניאל סלומון, העברתי שיעורים פרטיים בפסיכומטרי וכמובן תפקדתי כאמא וכרעיה.
בתוך כל העומס הזה איצ'וק התקבל ללימודי ה-MBA (תואר שני במנהל עסקים) בברקלי (סן פרנסיסקו), קליפורניה ..... זהו, החיים כמו שהכרנו אותם נגמרו...
אמנם אני זו שלחצה, דחפה, רשמה, לימדה וקיוותה.. אבל כשזה הגיע, כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה... אלוהים אדירים, מה עשיתי??????
אז לקחנו החלטה אמיצה. עזבנו את העבודות, עזבתי את הלימודים, שלפנו את הילדים משגרת החיים השלווה והכייפית שלהם, לקחנו עוד משכנתא, העמסנו את הפקלאות ויצאנו לדרך... כי כמו שאמר ד"ר סוס: "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"... האמנם??? אחרי שאני אסיים לשטוף כלים ולעשות כביסות אני אבדוק את זה...
בבלוג זה אני משתפת אתכם בחוויות שלנו כמשפחה ושלי כעקרת בית נואשת...

הרשו לי להציג את השחקנים הראשיים בבלוג זה:



בן זוגי.. (חתיך, אה?)
שם: איתמר
כינוי: איצ'וק
גיל:35
תכונה מנצחת: יש לו אחלה טעם בנשים :-)
תכונה משגעת: עפיפון :-(



בני הבכור...
שם: עמית
כינוי: עמיתוש, מיתמושי, תוקי, בוסמוס, קוקי שמוליק, נשמומה, אהובצ'יק.
גיל: 5 וחצי
תכונה מנצחת: אלוף במשא ומתן :-)
תכונה משגעת: אלוף במשא ומתן :-(



בתי הקטנה...
שם: יעל
כינוי: יעלי, קוקילידה, אלי, אלי בלי טמבללי, נשממי, מתוקית, אהובית.
גיל: 3 ורבע
תכונה מנצחת: מלאת שמחת חיים.
תכונה משגעת: האמור לעיל... גם בלילה.








תגובה 1:

  1. וואו ואז עברתם לסן פרנסיסקו זה ממש מרתק! ככה פתאום היה לכם את האומץ לקחת את הילדים (זה לא שאתם לבד!!) ולעזוב את הכל, באמת אחרי שקראתי את הקטע הזה ועוד איזה פוסט ב http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26 עם סיפורים דומים אגב זה ממש מרגש בכל פעם מחדש

    השבמחק