מיומנה של עקרת בית נואשת... בסן פרנסיסקו


יום שני, 23 באוגוסט 2010

מה זה השטויות האלה.... אמריקה?

אז ככה... נעבור אחד אחד ואת שעבר עליו בשבוע האחרון...

עמיתוש- עמיתוש עבר משבר מאוד קשה... הוא לא אוהב את השוקו של אמריקה... זה לא פשוט, הילד שהיה רגיל לגמוע ליטר שוקו ביום היה צריך לעבור גמילה בעל כורחו... היו רגעים שחשבתי לייבא פרה מיטבתה להאכיל אותה שוקולד פרה ולחלוב ממנה שוקו, הבעיה היא שאסור להכניס חיות מחמד לווילג' בו אנחנו גרים... באסה!!!
היום עמית התחיל את הגן החדש, ואיכשהו מצאתי את עצמי יושבת איתו בשעתיים בהן הוא היה בגן, מוקפת בילדים (כמובן שאני ההורה היחיד שנשאר) , צוחקת מהבדיחות של הגננת, מציירת ציורים, ואוכלת חטיפים... לא רע, אם לא היה כל כך יקר אולי גם הייתי נרשמת, להעביר קצת את הזמן בסבבה...

יעלי- יעלי החמודה מבסוטה!!!! מרגישה פה בבית עם כל המלוכסנים שגרים פה בסביבה...היא למדה להגיד סן פרנסיסקו ולשיר את "if you go to san francisco", אבל מה? היא עדיין לא מבינה שהיא באמריקה, אם יוצאים מגבולות הבית אז לפי יעלי אנחנו לא באמריקה ורק כשאנחנו בבית אנחנו באמריקה... לא נורא, לפחות היא חמודה...

סבתא ניצה- סבתא ניצה המסכנה, כל השבוע קרעה את הטוסיק, עבדה, בנתה, צבעה. המסכנה שבוע שלם ראתה רק את הדרך בין הבית לאיקאה וחזרה... כשנסענו לסופר שנמצא בכיוון השני, היתה התרגשות גדולה.

סבא שוקי- הידוע בכינויו, סבא סיטר. כל היום עם הילדודים, היו כבר בכל פארק אפשרי. כל פעם שהם חזרו מהבילויים, הילדים היו מבסוטים כשעל פניהם מרוח חיוך ענק... וסבא שוקי חזר טרוט עיניים, עייף ומסכן... עד שהחליט לעשות מעשה והזמין לו ולסבתא ניצה כרטיסי טיסה לוגאס. ברגעים אלו ממש הם נמצאים בבלג'יו, סבא שוקי סביב שולחן הרולטה מנסה לעשות את המכה של החיים, וסבתא ניצה מסתובבת לה בין שולחנות הבלק ג'ק ומכונות המזל.... יאללה שיחזרו כבר.

איצ'וק- אז ככה, תארו לעצמכם סיטואציה, ניצה ואני קרענו את התחת כל היום, גם אני וגם היא עם כאבי גב תחתון, סבא שוקי היה עייף עייף מבילוי סוער עם הילדים, שלושתינו מרוחים על הספה, מותשים, מאוד מותשים, הילדים כבר היו במיטות. איתמר חוזר הביתה מיום באוניברסיטה ומתחיל לספר מה עבר עליו היום. אז נכון שהיתה לו הרצאה מאוד מעניינת באותו יום, אבל מעבר לזה, הוא סיפר שחילקו אותם לקבוצות. כל קבוצה היתה צריכה להמציא ריקוד על אירוע הסטורי. ריקוד?@#!#??? רגע, בזמן שאנחנו הזענו כמו צפרדעים, איצ'וק רקד????? ניצה, שוקי ואני הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק בלי הפסקה. ואז איצ'וק המשיך וסיפר שהם גם קיבלו משימה של טיפוס על עצים.... תגידו, בשביל זה לקחנו עוד משכנתא?????
יום למחרת מצאתי את עצמי במסיבת שנות ה-80 של השנה הראשונה. מחופשת. סביבי כולם בלי יוצא מהכלל מחופשים, נראים דבילים למדי, ושרים "living on a prayer"... ושוב אני שואלת... בשביל זה לקחנו עוד משכנתא???????
אבל אל דאגה מיום רביעי איצ'וק מתחיל את הקריעה...

אני- לא תאמינו, אבל מהר מהצפוי מצאתי את ייעודי באמריקה!!! אני הולכת להציע מועמדות לשירותי ההרכבה של איקאה. בקורות החיים אני אכתוב: 6 כסאות אוכל, שולחן אוכל, שולחן למרפסת, שולחן קפה, מזנון, כוננית, ארון, כורסא, שולחן עבודה, פוטון, 2 שידות קטנות, כוננית למשחקים, 4 כסאות ילדים, שולחן ילדים... התקבלתי?????

אנשים יקרים, עד כאן סיכום השבוע שעבר עלינו.(מה רק שבוע??? לא נורא, עוד 4 שנים ו51 שבועות למנאייק)

נשיקות לכוווולם ובמיוחד לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה