מיומנה של עקרת בית נואשת... בסן פרנסיסקו


יום שישי, 17 בספטמבר 2010

מה זה השטויות האלה אמריקה?... המשך

יום אחד אספתי את עמיתוש מהגן , ואמא של אחד מהילדים בגן שלו ניגשה אליי בהתלהבות ואמרה לי שהבן שלה אמר שהוא ישמח להיפגש עם עמיתוש ל... תקשיבו טוב... play date. ואני שרגילה למפגשים אחה"צ אמרתי יאללה בשמחה..אתם רוצים לנסוע עכשיו אחרינו לבית שלנו? היא הביטה בי במבט של קרוקודיל מופתע ואחרי שהיא התעשתה, היא נפנפה אותי בעדינות ואמרה שנדבר ונקבע.
באותו ערב קיבלתי מייל מאותה האמא שבו היא כותבת שהיא תשמח שנפגיש את הילדים ביום ראשון (4 ימים אחרי), ושהם ישמחו להגיע בשעה 1030, והם יישארו שעה וחצי...הקלילות, הקלילות.
ביום ראשון בשעה 1031 בדיוק!!! הגיעו השניים ל play date. עכשיו לא ידעתי שגם לי מגיע play date עם האמא. כמה חיוכים מזויפים שאני פיזרתי... איצ'וק למזלי הגיע אחרי שעה ושבר קצת את השעמום שנוצר. כשהוא הגיע, הוא הושיט יד לילד שיתן לו כיף (צ'אף) והילד החננה הזה לחץ לו את היד ואמר לו "nice to meet you"... מה זה הילד כאפות הזה? יאללה הביתה...
אחרי שעה וחצי בדיוק הם עזבו. אני ועמיתוש נשמנו לרווחה... זה היה מתיש... ומשעמם...
*****
תקשיבו, אין פה סמרטוטים נורמליים לשיש. פשוט אין!!!! חרשתי את כל הסופרים הגדולים והקטנים כאחד ואין סמרטוט אחד קטן וחמוד שאפשר לנקות אתו את השיש. אני רוצה לצאת מפה בקריאה נרגשת למישל אובמה... מעקרת בית לעקרת בית, מישל... באמא'שלך דברי עם בעלך שייבא איזה סנו סושי רב מגבת או משהו בסגנון...קשה לי להיות בלבוסטה ככה...
****
אנחנו במדינת קליפורניה... עכשיו לכל מדינה יש חוקי תחבורה משלה... פה החוקים ממש מוזרים. אתה מגיע לצומת. ולכולם יש עצור. מי שהגיע ראשון הוא זה שנכנס לצומת ראשון... ולא רק זה שהם באמת עושים את זה, הם גם כל כך אדיבים שכולם עומדים בצומת ועושים בתנועות ידיים "לא את, לא נו את הגעת ראשונה"... יאללה... בארץ כבר מזמן היתה התנגשות חזיתית בין 4 מכוניות.
בנוסף לזה... גם כשיש לך אדום אתה יכול לפנות ימינה (כשאתה כמובן נותן זכות קדימה). כשיש לך ירוק ואתה רוצה לפנות שמאלה, אז לאלו שמולך גם יש ירוק ואתה צריך לחכות שהם יעברו ורק אז אתה פונה שמאלה.... שיגעו אותי... אני רוצה לצאת מפה בקריאה נרגשת לארנולד שוורצנגר (מושל קליפורניה), אריק, באמא'שלך, אם אתה לא רוצה שאני אהפוך פה ל "the terminator" בכבישים, אדום=עוצרים, ירוק=נוסעים. מאוד פשוט...תנסה את זה.
****
השבוע סוף סוף הטלוויזיה הותקנה בבית משפחת אורגד... את הטלוויזיה הבאנו מהארץ... לקח 3 שבועות עד שאיצ'וק פיצח איך רואים את שיטת השידור האמריקאית בטלוויזיה עם שיטת שידור אירופאית (האמת, זמן קצר יחסית למורכבות העניין)... ואז התחילה סאגת תליית הטלוויזיה. אנחנו גרים בבית מקרטון... שתבינו, את כל הברגים בבית איצ'וק הבריג ידנית אל תוך הקיר... בלי מקדחה ובלי כלום... כל 16 אינץ' יש קורות עץ, שאותן צריך לקדוח ועליהן ניתן לתלות דברים כבדים כגון... טלוויזיה.
עכשיו, איצ'וק החליט שמדפיקות על הקיר ומשמיעה הוא יכול לגלות את קורות העץ.... כשכל הקיר היה מחורר ושום חור לא היה בקורת עץ, איצ'וק נכנע ללחצים והביא מחברים מכשיר מיוחד שמצפצף איפה שיש קורה... סוף סוף הוא קדח חורים במקומות הנכונים וסוף סוף יש טלוויזיה... זהו, עכשיו אפשר להגיד שהגעתי לאמריקה.
****
היום חוויתי לראשונה את "אטרף הקניות האמריקאי",יש פה קרוב אלינו אאוטלט של The North Face. והיום, היתה מכירה מיוחדת. צריכים משהו? ברור שלא. יש כסף? ברור שלא. הולכים? ברור!!! אז אני וחברה התייצבנו ב-1030 במקום. הגענו לשם, לקחנו מספר, ונכנסנו לתור של מאות אנשים!!! עכשיו- בעיה. התור ייקח בערך שעתיים ואני צריכה לאסוף את יעלי ב-1300 מהגן. מה עושים? שומרים את המספר, יוצאים מהתור, נוסעים לגן של יעלי, שולפים אותה מהמשחקים, רצים באמוק בחזרה לתור ועומדים עוד 40 דקות... נכנסנו לשם ב1230... אטרף... כולם קונים וקונים וקונים... עכשיו חיכינו שעתיים עד שנכנסנו. מה לא נקנה? בטח נקנה. יצאתי עם 3 מעילים בשבילי, 3 תיקים, 2 כובעים, כפפות וילדה שעוד שנייה תולה אותי.
****
חוץ מזה... הילדים מתאקלמים יפה וטוב מהצפוי, איצ'וק לומד ולומד ולומד... ואני שוטפת כלים בלי סמרטוט לשיש...

נשיקות לכוווולם ובמיוחד לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה